coretan jiwa

tajuk mengalahkan orang tengah sakit jiwa....
memang tengah sakit pon.. 
tapi
bukan sakit jiwa lah..
terseksa jiwa je..
-_-
macam mana tu???
abaikan...
kadang2 aku pelik, punyerlah aku nak jaga hati kawan baik
sampai aku sakitkan hati orang lain..
orang kata kawan baik lagi penting dari kawan biasa...
tapi kadang2
kawan biasa tu lagi memahami aku dari kawan baik...
aku susah nak gmbrkan mcm mana aku rasa sekarang...
but sometimes
aku perlukan sokongan dorang...
lagak seperti memahami...
tapi dorang sebenarnye x memahami langsung...
aku letih dengan keadaan yang macam nie...
satu2 masalah xpernah nak habis..
tentang aku??
kenapa sekarang duit sering menjadi masalah bagi "DIA"??
kenapa???
x cukup ke dengan duit yg dye dapat tiap2 bulan selama ni...
come on lah...
tanggungan dah berkurang kot..
lainlah kalau macam dulu...
terlalu ramai yg nak kne dye tangung..
itu tak ape aku faham...
selalu cakap tak cukup??
kenapa x cukup??
nanti bile dah betul2 tak cukup jangan menyesal pulak...
rasa macam dah terlalu banyak dan besar sgt dh kan ape yg diberi sekarang nie??
tapi x sebesar mana pon sebenarnya..
korang nampak kami memberontak??
owh nampak..
ingatkan x nampak..
siapa yang x memberontak kalau mcm nie keadaannya..
mane pergi persefahaman kite??
i'm not 6teen or 7teen okay..
aku ade perasaan..
perasaan sayang, sakit, rindu, cinta, keinginan
kedengkian
but
y us??
why????
kenapa kami jadi mangsa??
tak boleh "TOLONG"
dulu macam mana 'perjanjian' kite??
mana pergi janji tu semua??
kenapa semuanya berubah??
aku dgn yang lain "TERSEKSA BATIN" dengan perubahan sikap kamu berdua
yang lepas tu, tolonglah biarkan ianya berlalu..
aku dah cube buang yg keruh
aku ambik yg jernih..
aku cube walaupun susah..
tapi
kenapa korang x boleh??
tolonglah...
aku x faham...
sorry...
bukan aku je..
but all of us...
kau yang x nak terima..
kalau kau terima
kau tak kan halang aku..
btw
ape kaitan aku dengan 'dia' yg kau xsuke tu??
rasayer xde kne mengenekan??
ape lg yg x puas hati..
nak sampai dye bersujud 
cium kaki kau untuk mintak maaf??
tolonglah bagi kami ketenagan...
kami ingin diredhai oleh kamu..
kami rindukan kasih sayang yang dulu..
kami rindukan sebuah hubungan yang bahagia..
kami rindukan gelak ketawa kita semua...
tanpa doa kamu
tanpa kamu
kami bukan siapa2...
tolonglah...
aku merayu
kami merayu...
pulihkanlah balik keadaan...
bende ni semua kene tempias kat semua orang..
okay..
I think it is enough
aku rasa lega bila dh curahkan..
panjang aku membebel..
btw..
jangan fikir bukan2 atau main agak je kalau x tahu cerita kay
assalammualaikum..
:)