rasa hati

dalam mengejar ape yang kite inginkan, kite terlupe, ade hal yang mungkin kita dapat kecapi dan ade hal yang mugnkin kita hanya dapat perhati.. penulisan ini bukan untuk aku merungut akan takdir hidupku.. tapi ianya hanya sekadar luahan yg terbuku dalam hati sekian lama.. 

pedih! sangat pedih.. kekadang akal ku melayang entah kemana.. bukan aku ingin persoalkan, tp kenapa ini? hati mula meragui.. pedih ya Allah apa yang aku rasa ni.. sangat pedih.. rasa lagi pedih dari pisau yg menusuk luka yg sedia ada.. 

ajarkan aku erti redha.. didiklah aku untuk terus terima dengan permainan hidupku ini... bangkitkan aku dalam ketabahan.. lembutkan hati ku untuk menerima dan memaafkan..

sakit! kepura puraan itu sesuatu yg amat menyakitkan.. Allah.. aku x sanggup nak membenci.. jangan dikeraskan hatiku.. sedarkan aku akan kehidupan yang sebenar..