aku yang kerinduan

assalammualaikum

"Dalam mencintai, jangan jadi yang terbaik,
tapi
jadilah yang paling ikhlas..
kerana
menjadi yang terbaik akan memaksa kite untuk 
berpura pura
sedangkan menjadi yang paling ikhlas mengajar 
kita untuk berserdahana..."

honestly, i dont need someone who sees the good in me.. i need someone who sees the bad in me and still wants me...  " when you accept someone, u need to accept their past too"..

tak banyak aku nak type sebenarnya.. tapi banyak yg aku nak ceritakan.. dan terlalu banyak cerita yang nak aku kongsikan.. cume belom sampai masa lagi.. tapi cepat atau lambat, segalanya akan diupdate.. 


sejujurnya, aku merindui arwah akmal.. kalau lah dia masih hidup, terlalu banyak cerita dan pandangannya yg aku perlukan.. sungguh aku rindu dia... 

telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami
kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan
sedih rasanya hati ini bila mengenangkan
kau sahabatku kau teman sejati

tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti
senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami
memori indah kita bersama terus bersemadi
kau sahabatku kau teman sejati

sudah ditakdirkan kau pergi dulu 
disaat kau masih diperlukan
tuhan lebih menyanyangi dirimu
ku pasrah di atas kehendak yang Esa

Ya Allah, tempatkannya ditempat yang mulia
tempat yang dikau janjikan nikmat untuk hamba Mu
sahabatku akan ku teruskan perjuangan ini
walau ku tahu kau tiada sisi

perjuangan kita masih jauh beribu batu
selagi roh masih dijasad hidup diteruskan
sedih rasa hati ini mengenangkan dikau
bagai semalam kau bersama kami

moga amanlah dan bahgia dikau disana
setangkai doa juga Fatehah terus kukirimkan
moga disana kau bersama para solehin
kau sahabatku kau teman sejati

al-fatihah