2014??

assalammualaikum...

lame x buka blog... bukan setakat tak buka, jengguk pon tak... buka2 je blog, bnyak jugak kekawan aku update.. rindu masa nak berblogging... tapi nak buat macam mane.. tak de mase looorh... kalau buka blog confirm berjam jam depan lappy, nnt kerja tak siap, apa pon tak boleh... 

2014..

owh.. baru perasan... ni my new post untuk 2014... happy new year!! =.= *abaikan

starting a new life for 2014.. past is past... aku x nak ingat bende yang dah berlalu.. sebab bende tu semua tak mungkin akan kembali... azam tahu baru?? dah bulan dua baru nak tanam azam... bagus tak??? jangan ikot contoh diri ini ye... 

azam tahun nie, kononnya nak jadi yg lebih baik berbanding sebelom nie.. in syaa Allah... well, sape lagi yang nak mengubah diri kite kalau bukan diri kite sendiri kan?? 


masa lalu, itulah takdir aku... masa akan datang itulah usaha aku... usaha untuk jadi yg terbaik.. Allah sedang bagi aku peluang untuk mengubah takdirku.. so, yg jahil dimasa lalu biarkan ia berlalu... xmo ingat lagi...

jangan dipersoalkan tentang masa lalu seseorang tu kalau kite x nak masa lalu kite dipersoalkan balik... sakit rasanya... 

masa mencemburi aku.. sampai sini je aku sempat update.. skrg pon dah kul bpe.. nak tutup kedai meh.. assalammualaikum..